طراحي سايت در كرج طراحي سايت در كرج .

طراحي سايت در كرج

پرستار در كرج

مشاور پرستار در كرج: 02634460291

يك پرستار در كرج چه بايد بكند؟ در اينجا وظايف او وجود دارد

وظايف يك پرستار كودك | پرستار سالمند چيست؟ تفاوت آنها با وظايف يك نظافتچي چيست؟ اينها ترديدهاي مكرر براي همه افرادي است كه در خانواده خود يكي از بستگان سالخورده يا بيمار يا معلول دارند و مي خواهند بهترين رفاه ممكن را براي آنها تضمين كنند. بنابراين، در اين مقاله، بياييد كمي شفافيت انجام دهيم و ببينيم كه يك پرستار بايد در خانه چه كاري انجام دهد.

وظايف پرستار چيست؟

مراقب شخصيتي است كه به افراد غير خودكفا يا تا حدي خودكفا كمك مي كند تا فعاليت هاي روزمره را در خانه يا خارج از خانه انجام دهند. در صورتي كه فرد كمك شده نياز به حمايت مداوم داشته باشد، نياز به يك مراقب زنده وجود خواهد داشت.

در اينجا جزئيات كاري است كه يك مراقب انجام مي دهد:

  • خريد، تهيه غذا و سرو آنها در زمان هاي توافق شده،
  • انجام كارهاي خانه براي تميز و مرتب نگه داشتن خانه،
  • مراقبت از جابجايي و تردد، در صورتي كه فرد كمكي روي تخت يا روي ويلچر نشسته است يا مشكلات حركتي دارد،
  •  فرد را در گردش ها و كارهاي روزانه همراهي كنيد،
  • مراقبت از سلامت و بهداشت فردي،
  • بررسي كنيد كه فرد از درمان هاي تجويز شده توسط پزشك پيروي مي كند.
  • از حوزه رابطه مراقبت كنيد و با فرد كمك شده همراه باشيد.

به راحتي مي توان فهميد كه وظايف مراقب مي تواند با توجه به شرايط سلامت فردي كه كمك مي كند تغيير كند. به همين دليل هميشه توصيه مي شود كه وظايف به وضوح در قرارداد همكاري ذكر شود.

تفاوت بين خدمتكار و پرستار در كرج چيست؟

اغلب اتفاق مي افتد كه بين اين دو چهره حرفه اي سردرگمي وجود دارد.

اولين تفاوت بين نظافتچيان خانگي و مراقبين در دريافت كنندگان كار آنها نهفته است. به طور كلي، پرستار تنها به يك نفر كمك مي كند، در حالي كه خدمتكار از تمام خانواده حمايت مي كند.

علاوه بر اين، وظايف دو چهره تغيير مي كند. به اين دليل كه مراقب، شخصيت كمكي به فرد است، در حالي كه خدمتكار وظيفه اداره خانه و به ويژه مراقبت از نظم و نظافت را بر عهده دارد.

خانواده اي كه خدمتكار استخدام مي كند نيز مي تواند در مورد برخي از وظايف ديگر به توافق برسد:

  • آماده كردن وعده هاي غذايي،
  • از حيوانات خانگي مراقبت كنيد،
  • از گياهان مراقبت كنيد.

يك مراقب چه شرايطي بايد داشته باشد؟

يك پرستار در كرج شغل بسيار سختي دارد، هم از نظر جسمي و هم از نظر رواني. بنابراين بدون شك توصيه مي شود فردي با استقامت فيزيكي و عاطفي خوب استخدام كنيد. و احتمالاً كسي كه تجربه تلفيقي در مراقبت از افراد مسن يا بيمار يا افراد داراي معلوليت داشته باشد.

تا آنجا كه به مهارت ها مربوط مي شود، يك مراقب نيازي به آموزش خاصي ندارد و همچنين به دانش پزشكي و بهداشتي نياز ندارد. با اين حال، بهتر است او در زمينه اصول ايمني خانه و همچنين مهارت هاي كمك هاي اوليه، سوابق خوبي داشته باشد تا بتواند در مواقع اضطراري به سرعت عمل كند.

همانطور كه مي توانيد تصور كنيد، تشخيص يك مراقب آموزش ديده، كه واقعاً همه اين الزامات را دارد، هميشه آسان نيست از فردي بداهه.

قابليت اطمينان پرستار در  البرز را انتخاب كنيد

اپراتورهاي پرستار در البرز براي مراقبت در منزل متخصصان واجد شرايط هستند. آنها با افراد مسن، بيمار يا معلولان رواني با شايستگي و جديت زيادي برخورد مي كنند و هميشه از حرمت مراجعان خود محافظت مي كنند و خود را متعهد مي كنند كه كيفيت زندگي آنها را بطور مشخص بهبود بخشند.

با خدمات ما، ما به صورت 24 ساعته در هر روز از سال در دسترس هستيم و در سراسر منطقه كرج و استان البرز فعاليت مي كنيم. اگر فكر مي كنيد ممكن است به يك مراقب نياز داشته باشيد، لطفاً با ما تماس بگيريد. ما خوشحال خواهيم شد كه تمام پاسخ هايي را كه نياز داريد به شما ارائه دهيم.

سخن آخر

در اين مقاله وظابف پرستار در كرج، تفاوت بين پرستار و خدمتكار، پرستار سالمند در كرج، را شرح داديم تا در انتخاب راحت تصميم بگيريد و نتيجه دلخواهتون را بگيريد، همچنين ميتوانيد مقاله پرستار در مهرشهر رو مطالعه كنيد.


برچسب: پرستار در كرج، پرستار سالمند در كرج، پرستار كودك در كرج، شركت پرستاري در كرج،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۴:۰۳ توسط:org web موضوع: پرستار در كرج نظرات (0)